Krmnn Ben kullanıyorum. Bacaklarım ve kalçama 1 senedir. Hala devam ediyorum.Mevcut çatlaklarımı azalttı baya. Karnıma hamileliğimin başından beri badem yağı kullanıyorum 😊 Karnıma sinoz kullanmamamın bir nedeni yok. Baktım badem yağı karnım için iyi geldi hiç bozmadım devam ettim