Deletedmom10 düşük sebebiyle ailelere 4.ayda söyledik🤷🏼♀️ suanda da ailelerimz, iki üc yakın arkdas ve bir iki komsum dışında bilen yok. akrabalara söylettirmedim annemlere gerek yok doğuma yakın yada dogumda öğrenirlwr zaten.. nazara inaniyorum ben. cünki bizim işimiz ya cok ters oluo yada cok geç.. hic anında hemen sorunsuz hicbsmiz olmadi.. bebegmizi de 4 yil bekledik öyle nasip oldu