Deletedmom10 Bir kaybım var zaten, herkes sormasın diye söylemedik, gerçi ilkini de duyurmamıştım ama eşimin ailesi öğrenmişti. geçen sefer de Bu sefer de Sosyal medyadan hiç kimseye duyurmadık. 9. Haftada eşimin ve kendi aileme kalp atışını ikinci kez duymaya gittikten sonra söyledik. Arkadaş olarak ilk bir kişi ailemden hemen sonra haberi oldu. Daha sonra ikinci arkadaş üç aylıkken, üçüncü arkadaş 34 haftalıkken öğrendi. Amcamlar da 34 haftalıkken öğrendi. Eşimin ailesinden de az kişiler biliyor , çoğu kişi cinsiyeti bilmiyor. Nazar deveyi bile mezara sokar derler. Düğün fotoğrafımı bile hiç bir yerde paylaşmadım 😬😬😬🧿🤲🏻♥️🧿🤲🏻♥️