ZehrasMom Kubosunyavrusu benim doktorum bana vermişti ama ben kullanamadım aşırı derecede midemi bulandırdığı için onun yerine decavit ve feramat kullanıyorum
Nehmir Kubosunyavrusu ben kullanıyorm ama tadı cok fena ya içerken aşırı etkiliyo saniyelikte olsa o tat feci
Zeynep0606 Kubosunyavrusu ben kullaniyorum bebegin gelisimi icin cok guzel bir takviye tavsiye ederim biraz pahali ama deger omega olmasindan dolayi icinde
Asanmerve Kubosunyavrusu doktorum bana da verdi 3 gün zor kullandım çok kötü kokusu var zaten mide bulantılarım var onu da içemiyorum malesef
Kubosunyavrusu Zeynep0606 işte merak ettiklerimi cevaplamışsınız iyi bir vitaminmi gerçekten doktoruma güveniyorum ama yinede merak ettim kullananlar varmı diye ? 🥰 bugün başlayacağım.
Eda_1566 Kubosunyavrusu ben kullanıyorum çok midemi bulandırdı doktorum nefesini tut portakal at hemen ağzına dedi o şekilde kullanıyorum
Zeynep0606 Kubosunyavrusu kullanin guzel bir vitamin iyi olmasa onermez doktor ayrica eczanede calosan arkadaslarda onerdi bunu bana
Mrymeral Kubosunyavrusu ben şuan 32 haftalık hamileyim ilk haftada doktorum onu önerdi halen daha onu kullanıyorum çok memnunum
Yagmuryumru Kubosunyavrusu ben kullandım ilk haftalarımda bitti ve 1 hafta önce özele gittim vitafemin verdi onu kullanıyorum şimdi
Merve8126 Kubosunyavrusu bende başladım kokusu nedeni ile çok mide bulantısı yaptı Gündüz içiyordum şimdi gece yatmadan içiyorum hemen uyuyorum o şeklde bi çözüm buldum ama kokusu çok kötü