Esraa11 gelişimine falan fazla sıkıntıya sitrese girmeyin kese boyu ufak yada mm gelişmemiş bunlar için daha çok erken herşey zamanla inanın bı anda hızlıca gelişip buyuyolar hiç anlamiyosun benim kesem ufacikti arkadaşım moralimi bozmuştu bu keseden bebekmi ürer die aha smdi 18 haftaligima gircem kesemde bebeğimde gayet iyi gelişip büyüyor coksukur ben nokta kadardı gördüm smdi büyümüş pıt pıt damar gibi hissediyorum kasıklarımda