Sinhur Ben gurbette kalıyorum ,doğuma Allah izin verirse kendi memleketimde giricem ve annemin evinde kalıcam hem süsleme hemde ikramlık olarak neyapsam bilemedim 🤷🏻♀️ siz neler düşünüyorsunuz hanımlar 🤰🏻
Selimegzoglu Sinhur kimse gelmeyecek ki zaten uzun bir süre misafir kabul edene kadar almaya gerek Yok ben 40 ı çıkana kadar kabul etmeyi düşünmüyorum
Ayssmom Ben hediyelik olarak makrome anahtarlık yapıyorum. Çikolata alıcam o kadar oda fotoğraflık yani kimseyi kabul etmeyeceğim