btlshn06 bende de aynıydı 6.haftada başladı şuan 11 haftalığım bulantıllarım geçti ama yemeklerden tiksiniyorum.bulantılar için evde yapılacak pek bişey yok doktorun bulantı ilacı yazarsa o iyi gelir.banada yazdı ama ben kullanmadım bol bol meyve,beyaz peynir yemek haricinde zararsız her şeyi yedim istemiğim zamanda zorlamadım kendimi ilk aylarda bebek kanından besleniyor yediklerinden. Değil için rahat olsun canım❤