AHFKASAP Gamzeallak Zeytinyağı yiyorum ama pek faydası yok 🙁 bebekle uğraşmaktan su bile içmeyi unutuyorum biraz da ondan sanırım
Lonelinesss Gamzeallak bende batikon kullandım ılık suya otur demişlerdi bana batikonlu daha beter olmuştu 40 gün boyunca ne acılar çektim
Alyalinam Busraaytac aynen öyle bide çok ağrı acı çektiğimde evin içinde yürüdüm oda hafifletti çünkü bi süre oturunca yada yatınca oda ağrı yapıyo acı veriyo 😊😊 Aman yarabbi bi an 50 gün öncesi aklıma geldi bi tuhaf oldum 😁😁
Busraaytac Alyalinam 40 gün geçtikten sonra herşey unutuluyo dimi tekrar normal yaparım diyebiliyosun o kadar acıya rağmen
Alyalinam Busraaytac kesinlikle öyle heleki evladın tadını alınca doğum hafif kalıyo, ayrıca bilimsel olarak kanıtlanmış kadınların zaman geçince unuttuğu tek şey doğum sancısıymış
Gamzeallak Busraaytac 36 gün sonra bunun ceevabini verebilirim 😃 ama simdi deseler normal yap dogumunu asla 🙈
Busraaytac Gamzeallak unutucaksın inan ki aklına bile gelmeyecek nasıl bi acıydı diye bende ilk doğum yaptığımda psikolojim bozulmuştu 40 gün geçti yeniden doğdum ☺
Annee6 @Gamzeallak bizim 2 ay oldu ben hala normal dogum mu asla diyenlerdenim hatta 2. Cocugu bile dusunmuyorum simdilik 😂😂 devlet hastanesinde yaptim dogumumu onunda etkisi var galiba 😔
Gamzeallak Ayten943 hala yataktayım ve yan uzanıyorum degisen birsey de yok sanki ilk gun batikonda kulanniyorum ama gene de canim cok açıyor.
tugcemre Gamzeallak bense normal dogum yaptım ayın 31 ınde batıkon kullandım bıttı sımdı ama kaç dıkısınız var
ayazefeveannesiii Gamzeallak karnina korse takinca o siki siki tutuyo seni assayida hissetmiyosun sancilar haf8fliyot cabuk iyilesiyor dene
Gamzeallak ayazefeveannesiii 10 gun oldu dogum yapali hic korse takmadim bugunden sonra taksam etkisi olur mu peki hem ağrısı hemde göbeğimin yerine oturması için.
ayazefeveannesiii Gamzeallak olur tabiki neden olmasin dikislerinin sancisida hafifliyor dene bak canim