Merhaba, bu haftaki kontrolde bebeğimizin boynunda kordon olduğunu fark etti doktor. Normal doğuma engel değil şimdilik dedi ama genelde böyle durumlarda sezeryan ile doğum gerçekliyor sanırım. Bu haftalarda kordon dolanıp daha sonra düzelen var mı acaba? Ya da boynunda kordon ile normal doğum yapmak daha mı zor olur yaşayanlar varsa yazabilirse çok sevinirim? Öncelimiz sağlıkla kavuşmak tabiki 🙏