Merhaba güzel anneler ,
Şişli Fulya da oturuyorum. Doğumuma 77 gün kaldı. Türkiye Hastanesinde doğum yapacağım. Sizlere bu civarda acaba çocuk doktoruna gideniniz var mı diye sormak istedim. Bir de bebeğine sigorta yaptıranınız var mı? Önerebileceğiniz bir şirket?
Ben gebeliğimde Demir hayat iki can sigortası yaptırmıştım.
şimdi bebeğime de yaptırmak istiyorum Çünkü muayene masrafları sanıyorum ki fazla olacak.Dönüşlerinizi beklerim. 😍