Selamlar herkese. Bugün kontrolde oğlumun kanaldan geri çıktığını gördük. Normal doğum bekliyorduk ikimizinde sağlığı ve gidişatı çok uygundu ama doktorum cumaya kadar olmazsa sezeryan yaparız dedi. Açıkcası biraz canım sıkıldı kimseye belli etmemeye çalışıyorum ama böyle bir durum yaşayıpda normal doğum yapan varmı? Veya 41-42. Haftalarda doğum yapan?