Benim taa ağustosta olacak Allah izin verirse ben bile şu nohut battaniyelerden almayı düşünüyorum canım iki tane falan. Sonuçta bebeklerin vücut ısısı bizimki ile bir değil bir de yaşadığım şehir aşırı sıcak olmuyor zaten yazın bile, mutlaka al kalın iki tane