Arkadaşlar bebegim 34. Haftada dogdu 2 kilo 170 gram küveze aldılar 2 kiloya düştü ödemini attı şimdi 2 kilo 100 oldu çok şükür doktor ilk başta 1 hafta kalacagını söylemişti şimdi net bir tarih vermiyor ama bebegin hiç bir sorunu olmadığını söyledi başına gelen varsa yazabilir mi özel hastanede yaptım dogum doktor neden böyle yapıyor