Prenses9590 Selamlar herkese 🤚sezeryan sonra baş agrısı olmaması için çantanıza bişi koydunuz mu ekstra,nescafe gibi ?tecrübesi olanlar paylaşabilir mi acaba ?
gamzosgamzos Benim anestezi doktorum ve kendi doktorum dogum aninda cok basimi oynatmazsam sorun yasamayacagimi soylemisti uyguladim ve gercekten bir sıkıntı yasamadım
aylinsss Sıcak su torbasına gerek var mı acaba tecrübeliler yazsa keşke bende ondan emin değilim baş ağrısı içinde sade granül kahve ve bitter çkolata aldım doguma yakın da hergün bitter çkolata ye dediler