Aycanmbenim Kızlar doğum günü gelip çattığında hastaneye kendiniz için ne götüreceksiniz daha önce tecrübeli olanlar neler gitmeli? Gecelik mi pijama takımımı daha rahat oluyor yoksa ikiside mi?
Sibelllllcan Aycanmbenim benim normal doğumdu 1gün 2takım götürdüm ama biri yetti çünkü kanamam için hasta bezleri kullanmıştım kalın olduğu için hiç sıkıntı yaşamadım
Ebruakcetin Aycanmbenim ben pijama da gebelikte koydum, geçen hafta doktoruma sordum genelikle daha rahat ettiklerini söylüyorlar size de tavsiye ederim dedi