Meryemkale Kızlar canım dondurma yemek istiyo buzlukta var biraz dışarıda bekletip yesem problem olur mu acaba geçen ay bi grip geçirdim hamilelikte çok zor oluyo bu açıdan soruyorum 🤷♀️🥴
dlnyny Meryemkale benimde canım çok çekiyordu yedim üstüne de sıcak su kaynattım içtim sıcak su içersen bir şey olmaz bence😇
ZehrasMom Meryemkale bi sıkıntı olmaz canım dondurma hasta yapan bişey değil çok fazla yersen boğazlarını üşütürsün sadece üstüne su içersin yeter. Ama sıcak su değil soğukta değil normal ılık su içsen yeterli
Mrv24 Cnm vall biz maraştan getirtmiştik. Çıkarıp az bekletip öyle yedim hep 6 kutuydu 🙈 su iç ılık sonra dan
Meryemkale Benim önceki başlığımda yemek mi belirtmiştim yani şu başlık değiştirmek mantıksız geliyo ortada bişey yokken…
ZehrasMom Meryemkale dondurma yazdıysan başlığa o yüzden değiştirmişlerdir yeni hamileler var sonuçta aşerebilirler belki alamicaklar felan diye bence çokta düşünceli bi davranış
ZehrasMom Meryemkale yani şöyle düşünün buzluktan çıkardığın bişeyi yiyosun üstüne sıcak su içiyorsun boğazın ve dişlerin dengesi bu şekilde daha çok bozuluyo üst üste
Meryemkale ZehrasMom hayır canım biliyorum tabiki asla öyle başlık açmam …. Yemek? Diye başlık açmıştım