Esraa54 merhaba canım bende 22 haftada yaşadım aynılarını ama kanamam yoktu. İğne kullandım fitil kullanıyorum ve magnezyum kullanıyorum. Kanam yoktu rahim ağızım kısaldığını söylediler 28 mmdi takip edicek dediler 3 hafta sonra rahim ağızımızın 24 mm düştüğünü dikiş atılması gerektiğini söylediler. Ertesin gün hastaneye yatışımı yapıp dikiş atıcaklardı ama ben başka hastaneyede gittim orada hiç birşeyim olmadığını rahim ağızı uzunluğum 30mm olduğunu öğrendim. Tabi güvenemedim zeynep kamile gittim 29mm hiç birşeyim olmadığını söylediler. Ertesi gün detaylı ultrasona gittiğim profesöre gittim ondan yardım istedim ve baktı kızım kanam yok suyun azalmamış iyisin doktor doktor gezme dedi. Bir başka doktorada gözük istersen ama kanaman olmuş dikkat etmelisin bol bol uzan 15dk fazla ayakta kalma ev işi sil süpür yapma tavsiye etmem. Korkma canım ben burada kanaması sürekli olup hamileliği devam edenlerde gördüm. Önemli olan dikkat etmen. Birde alttan bakmasının bir sakıncası yok bu olayları yaşadığımda bana 5 kere alttan bakıldı bir zararlı olsa bana olurdu şuan.
sağlıkla kuzularımızı kucağımıza almak nasip olsun🙏