Rabiiakaradas Merhaba anneler 8+1 haftalık hamileyim. Yürüyünce çok fazla bel ve karın ağrım oluyor . Var mı yaşayan, uyguladıklarınız neler?
aylin08166 Rabiiakaradas 7+4 üm soğuk alınca ve yürüyünce kasıklarım ağrıyor bugünde belim ağrıdı korktum epeyce sanki adet olacakmışım gibi ağrım oldu sanırım ayaktan üşütüyorum
Rabiiakaradas aylin08166 bugün bende öyleydim çok ağrılarım oldu. İlk 3 ay hassas dönem galiba dinlenmemiz gerekiyor ve doktorum kendini sıcak tut daima demişti galiba bunlara dikkat etmemiz gerekiyor
aylin08166 Rabiiakaradas maalesefki çalışıyorum dinlenme şansım olmuyor doğumlarımız çok yakın olur büyük ihtimal Allahım ikimizede acısını yaşatmasın ilk 3 ay bende diken üzerindeyim
Rabiiakaradas aylin08166 amin amin inşallah Allah kolaylık versin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻💝