Eaf Kizlar gebelikte trombosjt dusuklugu yaşayan varmi epidural olmuyormuş bu durumda bilgi verir misiniz
Mart2021annesi Eaf ılk gebelıgımde yasadım genel anestezı oldum suan ıkıncıye hamıleyım 27haftamda dusmeye gene basladı 103 ıdı sızın kac suan kacıncı haftadasnz
Sevda27 Eaf benimde son iki kontrolde 127 çıkmıştı plt merak ettim düşük olunca sezaryen mecburimi oluyor 35+3 haftalığım bu arada
Mart2021annesi Eaf ozmnlar benım 150 civarı ıdı genelde 2 trimester döneminden sonra dusmeye baslıyor
Eaf Mart2021annesi düşmemesi için yenmesi gereken besinler varmış saracoglunda dinledim sizde oyle yapın umarım düşmez benimde epidural olamam yoksa
Mart2021annesi Beyzabuglem evet ve devlet hasthnesu tıpa sevk ettı sımdı özel hastahneye gıdıyrm duam ıns oda tıpa sevk etmez son dakıkıa
Beyzabuglem Mart2021annesi nekadar sıklıkla baktiriyinuz değerinizi ben en son bir ay önce baktirmistim doğum öncesi baktırmak gerekirmi acaba
Beyzabuglem Ben hamileliğin başından buyana kan sulandırıcı kullaniyorum benimkini coraspirin düşürdü onu kesip oksapar kan sulandırıcı iğne başladı doktor ve 100 de kaldık 80 altına dusmedikce sıkıntı olmaz dedi
Mart2021annesi Beyzabuglem suan 29 haftadyım doktorum doğal akısına bırakırz dedı aylık bır plt kontrol yok