Merhaba
Ilk hissettiğiniz dönemler hareketler zayif olduğu için ben de genelde üstteki bebeğin hareketlerini hissediyodum. Şimdi 32 haftadayız ve biri üstten hemen göğüs altindan tekmelerken oteki göbek deliğinin cok aşağısında kasik kisminda hareket ediyo 🙈
Haliyle birbirinden alakasiz yerler olduğu için birinin alttaki diğerinin üstteki bebis oldugunu düşünüyorum 😅