Userkbr ay bu doktorlar cok gerizekalı yaa yapıyolar böyle neye göre bilmiyorm. Bu arada bende 28+6 ym canm günümüz aynı.. bikereesinde gittim hersey yolunda rahim ağzım 32 mm cıktı diye progestan vericem dedi neyse hersey yolunda önlem amaclı kullan dedi. Acıklamaya düşük tehtidi yazmıs ne sinir oldum🙄