28+6 oldk Allahıma sükürler olsn. Hamile kalmadan önce doktor bana rahim hafif kalp seklinde düsük olabilir olmayadabilir demisti ağlaya ağlaya eve gelmistm. Bide bi baktm o ay hamile kalmısm. Tabi doktor bana bunu dediya diken üstündeym acaba düsücekmi bebegm diye..sonra 5.haftada kee etradında kanama vardı sükür progestanla oda geçti.. ilk 3 ayı kendime zehir ettm diyebilirm her ann korku her an endise.. Allahıma sükürler olsun 29.haftayı doldurduk. Simdide erken dogurur muyum korkusu endisesi illaki sarıyor 😞 pskolejim bozuldu heralde anlamadım acaba hamilelikten kaynaklanan duygular mı kızlar sizdede oluyor mu?