Bugün 9+6. Günde hiçbir belirti yaşamamaya başladığımı hissediyorum. Aşerme,bulantı,kusma,bas donmesi, baygınlık, tiksinti bunları yaşamadım yalnızca bir defa 8. Haftada kusmustum. Acaba yolunda gitmeyen bir şey olabilir mi yoksa normal mi? Bu durumları yaşayan oldu mu arkadaşlar🤦🏼♀️