ilk gebeliğim 33 haftalık oldum ve gerçekten psikolojim gitti bitti tükendi diyebilirim. hatta doğumdan sonra bi destek fln almayı bile düşünüyorum. Gerçekten çok zormuş bu gebelik olayı özellikle yanında destekçisi olmayanlar tek kalanlar için büyük konuşmak istemiyorum ama kızımı hayırlı ile sağlıkla sıhhatla bi kucağıma alayım dahada 2,3,4 fln hiç düşünmüyorum.