Mamienbaby Maşallah 4 altın bileziği koluna taktın desene kız çocuğu için öyle dermiş eskiler 🤗 benimde bir oğlum ikinci gebeliğim bunda kız çok istedik sezeryan çok zor belki bi daha olmaz diye buda erkek bakalım 3. Olursa şayet çok istiyorum birde kızım olsun eşim hatta benden çok istiyor Allah herkesin gönlüne göre versin 🤗🌸 senin hepsi normal mi canım