Nrykoa 32+2 haftalık hamileyim bugün doktorumuz suyun azalmış dedi ilk nst ye bağlandık hareketlerde sorun yok başına böyle bisey gelen var mi nasıl bir yol izlendi doğum zamanını etkiler mi
Bebislerimiz Nrykoa 36 haftamda yasadim yakin takip edelim dedi 3 gun sonra gene gittim 100 civari olmuş dedi . Bi hafta goturur seni iste camasirinda fazla islanma nisan gelirse hemen gel acile dedi hareketlerini takip et dedi . Sürekli elim karnimda . Size ne dedi
Nrykoa Benim akintim oluyor ama normal görüyorum yani büyük bir ıslaklık görmüyorum suyum azalmış yakın takip yapalım bebeğin hareketlerini takip et dedi başka bisey soylemedi
Bebislerimiz Nrykoa hayir hareketleri iyi demek akintiyla mi su azaldi da anlamadik çünkü benimde akıntım devam ediyor
Nrykoa Bilemedim açıkçası havuç suyu içelim ya da havuç yiyelim inşallah bedellerimiz tek sağlıklı olsun da