Merhaba sevgili anneler, ilk gebeliğim olduğu için sormak istedim sizlere de. Doğumumun nasıl olacağı henüz belli değil. 36. Haftama girmek üzereyim. Sütüm gelmezse diye çevremdeki arkadaşlarım Hipp Organic Combiotic bebek sütü al dedi. Gaz yapmadığını ve en etkili olanının bu olduğu söyleniyor. Aynı durumu yaşayıp kullanan var mı ? Memnun musunuz ? Hastane çantama koymak istiyorum.