Bernadoruk Minigim bn kabus olarak doğum yptğımı göryrm😂bebiş çok hareketlnyo gece ondn uyuyamyrm🤷🏻♀️
Cnncagman Çalışıyorum ve ne kadar erken de yatsam yine uykum ağır basıyor Birgün masada uyuyup kalacağım çalışan insan için çok zor 😢