Busrasener43 yasayan insanlarin da belki kimine bisey olmadi kimine oldu. Bunun takibini kendin yapmalisin. Agrin sizin herhangi biseyim var mi diye kendini dinlemelisin. Mesela atiyorum benim dusuk tehlikem vardir en ufak biseyde bebegim zarar gorebilir ama senin dusuk tehliken yoktur allahin izniyle hoplasan ziplasan da bisey olmaz. Hemen atarlanmaya gerek yok sizin iyiliginiz icin soyledim ben…