6.haftada kanamayla gitmiştim dr. Progestan hem vurup hemde içmeye başladım. Bebek durumu iyi, gelişimi vs gayet yerinde. Fakat bununla birlikte içeride kanama alanı mevcut. Şuan 10. Haftadayım. Progestan içmeye devam ediyorum lakin kahverengi akıntı mevcut. Sarı sümüksü akıntı kahverengileşti. Çamaşırıma gelecek kadar yogun değil, sildikçe görüyorum bunu. Acaba içerideki kanama alanı mı bu şekilde bitecek. Bir fikri olan ya da bunun gibi bir şey yaşayan var mı? 2 gün sonra kontrole gideceğim, yine de bir sizinde yorumlarınızı, tecrübelerinizi okumak istedim..