Neden illa Kuranda geçmeli? Merak ettiğim için soruyorum. Sonuçta oyle bir kural yok veya Kuranda ona kaldıysa Ebu Leheb ismi de geçiyor. Mesela bir Arap kadınla tanışmıştım ve Elif ismine çok güldüklerini, bir insanin çocuğuna neden bir harf ismi verdiklerini, olmadı be te se de koyun demişti. Valla hic öyle düşünmemiştim demiştim. Gülmüştük. Bence sizin belirttiğiniz isim gayet hoş. İnsanlar begenmese de olur. 😊