cilekbal97 Busrademiir ben şuan 3+5 günlük gebeyim. İlk hamileliğim,tedavilerle hamile kaldım. Ve bugün sabah hafif kanamam oldu sonrasında kahverengi akıntı geldi az az. nedeni yerleşme kanaması olabilir mi? Çok tedirginim 😔😔😔😫😫😫
cilekbal97 cilekbal97 üstelik hiç bi iş yapmıyorum kendini yorma demişti doktorum. Hergün uzanıp yatıyorum yine de BÖyle olması normal mi 😔
Busrademiir cilekbal97 3 hafta da yerleşme kanaması olacağını sanmıyorum. Tedavi ile hamile kaldım dediniz ama önemli olan yoğunluğu ve zamanı ve kahverengiden hariç gelen lekelenme var mı?
cilekbal97 Bugüne kadar sorun yoktu elhamdulillah sadeece bugün sabah uyandığımda hafif renkte az bi kanama gelmiş. Sonrasın da 2-3kez tuvalete vardığımda az az kahverengi Leke vardı şuan hala var ama çok az bi şekilde görünüyor.
Busrademiir cilekbal97 Bence istersen kadın doğuma ya da acile görünmende fayda var. Yerleşme kanaması olabilir, vajinal enfeksiyon olmuş olabilir ve ya hormonlar yapabilir ama en sağlıklı olan bu tarz kanama da doktor yardımı 🙏
cilekbal97 28 mayısta hamile olduğumu doktorum tarafından öğrendim ve 15 gün sonra gelmemi istedi. Daha 15 gün olmadı. Söylediği günü beklesem mi yoksa derhal gitsem mi? Doktorum bi sıkıntı olduğunu söylememişti o gün
Busrademiir cilekbal97 Ama kanamam devam ediyor diyorsun böyle kanamalar normal ya da normal dışı olmuş olabiliyor eğer ki tedavi ile kaldırın için bence gitmende fayda var sonuç ne olursa olsun en azından için rahat eder
cilekbal97 cilekbal97 bide iki tane ilaç yazdı. Dupaston ve folic acid ilaçları... 15 gün boyunca al dedi sonra gel kontrol edeceğine söyledi
cilekbal97 Busrademiir sadece bugün görmeye başladım çok az miktarda kahverengi akıntı var şuan. Devam etmesinden korkuyorum 😔 bu arada ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederimmm
Busrademiir cilekbal97 Folic asid vitamin ilacı gibi bebeğin gelişimde yardımcı destek ilacı. Beklemek size kalmış bir şey benim fikrim bu yönde isterseniz bir de internetten araştırıp bakabilirsiniz. Rabbim inşallah hayırlısını verir 🙏
cilekbal97 Busrademiir amin inşaAllah🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Yarın da devam ederse gideceğim dediğiniz gibi. İçim rahat Değil 😔
cilekbal97 Busrademiir inşaAllah öyle olsun. Dualarınızda beni de unutmayın bi buçuk yıldır bekliyoruz bebek sahibi olmayı. Rabbim nasip etsin inşaAllah 🙏🏻