Kızlar merhaba, haziran gibi doğum olacak. Yazlık kıyafetler bakmaya başladım 2-3 aylık iken giyebileceği sizce kaç beden alayım ? Bir kaç parça 3-6 Ay aldım şimdide acaba ufak gelir mi diye düşünüyüyorum. Etiketlerinde 8 kiloya kadar olabileceği yazıyor