Busrademiir Kızlar 21 Mayıs regl günü, hamilelikte sata göre hesap ediliyor diyor ya 21 Mayıs olarak mı oluyor yoksa gebelik 1 2 hasta sonunda oluştuğu için Haziran ayına denk geliyor mu ? Internetten araştırdım ama bulamadım?
Merve321 Busrademiir son adet tarihine göre hesaplanıyor örneğin şuan hamileisen doktorun 21 mayıs gününden başlıycak saymaya 40 hafta ekleyip Doğumun hesaplanacak
zmq Busrademiir benim regl olayım genelde her ay 1 hafta geç olurdum yılda 2 defa tam gününde onun dışında hep 5-7 gün geç olurdum. Doktorum tarihi değiştirdi 1hafta sonrasına aldı adet tarihimi. Yani sata göre 38bitti ama ultrasona göre 37 bitti. Sata göre değilde sanki ultrasona bakıyolar sanırım.
Pcoslubiranne Busrademiir 21 mayis da adet olduysan gunlerini degerlendir bir kaç güne yumurtlama dönemine girersin.
deletedmom6295 Busrademiir 21 mayısta adet görüp 21 haziranda görmediyseniz eğer 21 mayıs baz alınıyor sonraki haftalarda kese ve bebeğin baş popo mesafesinden hafta belirlemesi yapıyorlar.
Busrademiir [bilinmeyen] Ben 1 yılı geçkin evliyim, çocuk için karar vermiştim reglim 21 Mayıstı ve sonrasin da oldu yani 1 hafta oluyor
Busrademiir Merve321 Peki regl bitiminden 1 gün ilişki de yükseklik payı var mı acaba hamile kalanlar var mı ilk kez denemiştik 1 yıl boyunca korunma olmuştu ?
Sibella Busrademiir ben de regl bitiminden sonra hamile kaldım🙂 regl Bitti ertesi gün ilişki yaşadık o gün kalmışım
Merve321 Tabimi olabilir ben mesela kaldığım ay şehir dışında idik eşimle adetten çıktım tek ilişkide hamile kaldım döndüğümde adet olmadım zaten hamile olduğumu öğrendim ve benimde korunmadığım ilk ve tek ilişkim di
Busrademiir Merve321 Ay gerçekten mi ? 😁 Sizde mi öyle kaldınız yani peki nasıl anladınız ne yaptınız 😁 Heyecan yaptım kusura bakmayın anlatır mısınız ?
Merve321 Busrademiir seyehatten dönüyorduk henüz 5 gün vardı adetime eşime dedim ki bende değişik bişeyler var kasıklarımda farklı bi işleyiş var hissediyorum dedim ya saçmalama bi kereden hamile mi kalınır dedi inanmadı bana (uçakta konuşuyoruz bunları havada😊) eve geldik o hemen uyudu ben dışarı çıktım erken test aldım ama emindim hissetmiştim çift çizgi çıktı uyandırdım onu hemen gittik kan verdik 90 gibi bileydi iki gün sonra tekrar verdim 300 kere çıkmıştı hemen doktora gittik kese göründü 1 hafta sonra kalp atışı derken 21 hafta bitti sayılır bir oğlum olucak eğer istiyorsanız inşallah sizede olsun en yakın zamanda😘😘
Busrademiir Sibella Siz böyle dedikce benim içim hepten ayağa kalkıyor 😁 Üstüne bir de rüya gördüm o kadar güzeldi ki anlatamam yani hamile kalınabiliyor😁
Merve321 Busrademiir aaa ciddimisin bende rüyamda görmüştüm önceki ay bir kızım oluyordu, rüyam çıktı ama oğlum olucak darısı size 😊
Sibella Busrademiir kalınıyor tabiki kalınmasa 19 haftalık hamile olmazdım ❤❤ İnş hamilesindir tatlım
Busrademiir Merve321 Tabiki istiyorum ilk denememdi ve 1 hafta olmasına rağmen bende değişik hissediyorum en çok beni rüya etkileyen oldu 😁 Bende test istiyorum ama erken olduğu için çıkar mı çıkmaz mi bilmiyorum hiç 😐💜
Busrademiir Merve321 Ya inanmıyorum bende gördüm rüya 3 gün önce rüyamda anneannem vardı yanında oturuyorum hamileyim ama karnım çok şiş tabiki sonra rüyamın içinde başka gün oluyor kucağımda erkek çocuğu var ama yeni doğmuş değil böyle 5 6 aylık kadar erkek böyle çok tatlı sol göğsüme bakıp süt akıyordu ve emziriyordum😁
Merve321 Busrademiir 6 gün erken testler gösteriyor hissefiyorsan hislerinin peşinden git ben öyle yapmıştım allahım gönlüme göre verdi umarım sizinde öyle olur 🙏🏻😘
Busrademiir Merve321 Ama daha 1 hafta oldu benim alsam çıkar mı acaba ? Erken sonuç verirde yok falan çıkarsa üzülmek hiç istemiyorum ama içinde ki ses var diyor ☺ Şuan bi tuhaf oldum hatta 😅 Sizde kız görüp erkek olmuş bende erkek gördüm ☺
Merve321 Bir hafta çok erken adet tarihine 6 gün kala çıkar en erken biraz beklemelisin bu süre içersinde de ilişkiyi aksatma yumurtlama zamanını kaçırma benim bir arkadaşım yumurtlama günü kaldı 🤗🤗🤗 evet ben kız gördüm ama öğrendiğim andan itibaren oğlum olucak diyordum hissediyor insan bence kulak verirse kendine duyar hislerini
Busrademiir Merve321 Ufakta olsa mutluluk 🙂🤗 Teşekkür ederim ilgilendiğin için ve 6 gün kala testi yapacağım 💜😎
Merve321 İyi sabahlar Canım ne demek allah gönlüne göre versin 😘 bu arada bebek istiyorsan folik asit bi an önce başla görüşmek üzere 😊