ardemir1990 sonra her şey nasıl geçtiğini yazar mısınız?
gul79413 mutlaka yazarım.
gul79413 çok teşekkür ederim. inşallah
gul79413 Allah hiç bir kimseyi evlatsız bırakmasın
ardemir1990 aynen. bu çok kötü bir durum
ardemir1990 çok teşekkürler
gul79413 evet ve bunu kabul etmek kolay değil
gul79413 rica ederim.
ardemir1990 iyi o zaman
gul79413 her şeyi adım adım anlatırım merak etmeyin
ardemir1990 belki biraz beklemek gerekir
ardemir1990 çok teşekkür ederim. beklerim
gul79413 Allah kolaylık versin
gul79413 rica ederim. bence de biraz bekleyin
ardemir1990 çok teşekkür ederim
gul79413 biz ön görüşmeye gittik ayın sonunda transferimiz olacak