Eceyilmazm Tabiki en iyisini doktor bilir fakat işte aklım takıldı. cuma günü yani 37+5 de doğumum var fakat ciğer geliştirici yapmadı doktorum. Böyle olunca yapması gerekmez miydi. 🙄
Bluesge Eceyilmazm 36 dan sonra yapmıyorlar. Gerek olmuyor. Seninki nerdeyse 39. Hafta olmuş. Artık dogsun zaten :)
Nuray23 Eceyilmazm dogum zamanin olmasi gerekenin icinde bi zaman. Erken dogum tehtidi oldugu zaman yapiyolar. Saglikla al insallah kucagina😊
Eceyilmazm askvehuzurum yani sezeryan olması kendi isteğim. Suyum bitmek üzere olduğu için gün verildi
spaceship haftaya kadar olabilecek erken doğumlar için yapılıyor. O haftadan sonra zaten tamamlanmış oluyor ciğer gelişimi demişti doktorum.