Neslihanaras ben yaptırdım şeker yüklemesi çıkmadı. Ama kilosu haftası ile uyumluymus canım . Bu arada benimkinin de kafası büyük biraz 35+2 ile uyumluymus ama ben takilmiyorum çünkü esiminde kafası vücuduna göre büyük biraz😜 1-2 hafta ilerde yada geride olmasi çok sorun değil bunları dert edip de bebisi üzmeyin stress üzüntü daha kotu etkiliyor 😘