kindersurprise Doktor sağ yumurtalığımda kist olduğunu söylüyor her muayenede fakat söylüyor ama üzerinde durmuyor yumurtalık kisti olan var mı birşeyler yapılıyor mu bunun için endişelenmek gerekir mi acaba
Bluesge kindersurprise 7 cmin altındaysa birşey yapılmıyor. Seninki çok küçük diye sadece kontrol ediyor olabilir. Gebelik düşünmeyenlere dogum kontrol hapı verilerek büyümesini engelliyorlar sadece. Takip etmek lazım düzenli.
oglum0603 kindersurprise benimde vardı yumurtalıkta kist. Bi gün uyandığımda o kadar şiddetli kasik ağrım vardı ki yürüyemiyordum felaket biseydi. annemgil acile götürdüler beni doktor kistin patlamış idrarla dışarı atıcaksın korkma dedi. Doktorlar pek önemsemiyorlar kistleri
Nehmir kindersurprise canım bende var sağ kasıkda 3 cm. doktor her gittiğimde kontrol ediyor 7 cm den küçükse tehlikeli sayılmıyo. Sadexe doktorum her ihtimale karşı söyle dedi. Eğer sağ kasığında geçmeyen şiddetli bi ağrın olursa mutlaka hastaneye başvur nadirde olsa bazen patlayabiliyr buda damardan veya ağızdan tedavi gerektiriyo. Ama küçük kistlern patlama olasılığıda cok düşük zatn korkulack bişey değil yani
Maeulle kindersurprise canım bende de vardı Yasmin adında hap verdi hem kist düşürücü hem koruyucu hap kist yüzüne adet gecikmesi yaşadım 2 ay boyunca hamileyim sandım bebek düşünüyoruz ama ben hapı kullanmadım kullanmadan adet oldum şimdi kendi memleketimde doktor buldum ora gidicem
kindersurprise Bluesge anladım çok teşekkür ederim acaba yumurtalığa zarar veriyor mudur küçük olsa bile