Kızlar 36+1 haftalık hamileyim. Dün inanılmaz bir adet sancısı çektim sonra geçti ama bu süre zarfında vajinada inanılmaz bir baskı ve batma hissettim. Karnimin ön tarafı uyuştu. Birde karnım taş gibi oldu hemde kaç kere. Yalanci olduğunu düşünüyorum. Ama bu şekilde yaşayıp açılması olan var mı? Yada yakın zamanda doğuran?