nazan111 Arkadaşlar Endometriozis hastalığı geçiren aramızda var mı? Endometriozis ototransplantasyonu prosedürü var. Bununla ilgili bir şey duyan, bilen var mı?
Dilek0809 nazan111 söylediğiniz hakkında bilgim yok ama geçen gün ınstagramda Banu çiftçinin canlı yayınına denk gelmiştim bu konuyu ayrıntılı anlatıyordu isterseniz bir bakın kaydedeceğim demişti belki sorunuzun yanıtı vardır orda
ipekkk12 nazan111 ototransplantasyonu nedir bilmiyorum ama bende bekarlığımdan beri vardı çikolata kisti. Geçen hafta sezeryan oldum kistimde alındı 6.5 cmdi.
Lotte92 nazan111 [url=https://hizliresim.com/nOPXRP][img]https://i.hizliresim.com/nOPXRP.png[/img][/url] hamile kaldıktan sonra 8.haftamda gittiğim doktor söyledi, iyiki hazırlık için kontrole gitmemişim, moralimi bozardı. Rahmimin çok büyük olduğunu ve böyle olanların çok zor gebe kaldığını söyledi. Halbuki ben ilk denemede hamile kaldım. Şuanda 3ay bitti elhamdulillah bir sıkıntım yok.
ozlemsimsek Endometriozis hastalığı ben değil kuzenim geçirdi. Evet haklısınız böyle bir prosedür var ama Türkiyede yapıldığını duymadım. Kuzenim yurtdışında tedavi gördü. İsterseniz sorayım ne tür tedavi uyguladılar
Puddingin Taze_hamis ayni sey diye biliyorum. Tedavisini yurt disinda gordüm. Tedavi de su sekilde 6 kez igne oldum sonrasinda bir sure gunlük hap kullandim
ipekkk12 nazan111 evet çoğu doktor çocuğun olmaz dedi tüp bebek önerdi rabbimeşükür oldun kendiliğinden hamile kaldım 🤲🤲 6.5 cmdi kistim
nazan111 ozlemsimsek evet bu kliniği hakkında duydum. karantina yüzünden şimdi hiç bir yere gidemiyoruz ama ilerde inşallah bilgi alıp belki gideriz. Belki Türkiyede bu soruyu çözeriz
ozlemsimsek nazan111 doğru söylüyorsunuz. Servisler de çok önemli. Ayrıca pakete neler girdiğini da önemlidir.
Puddingin nazan111 hamile kalamazsıniz diye bisey yok. Bana da doktor zor demişti oğlum suan 3 yaşinda ve suan yine dusunuyoruz… Kistler surekli kendini tekrar ediyor. En son gittiğimde yine kist var ama cok kucuk onemli degil demisti
Maece nazan111 Bahsettiğiniz şey hakkında bir fikrim yok. Almanya’da oturuyorum. Yıllardır vardı çikolata kistim.Laparoskopi oldum kist ile birlikte Endometriozis kitlesini kalça kemiğime yakın bir yerde bulmuşlar. Onu da kazıdılar. Operasyondan sonra hamile kaldım. Ama öncesinde benim kistim yumurtlamamı engelliyordu. Operasyon olmasaydım hamile kalmam biraz zordu. Acil şifalar diliyorum 🌹
Feyy nazan111 lütfen Ankara’da Cem Somer Atabekoğluna ulaşın tedavinizi de yönlendirmenizi de yapacağına inanıyorum