Merhaba 13. Haftamdayım benim ikili testimde kan değerim 217 çıktı dr değer için düşük dedi beşli test önerdi koldan kan alıp Fransa’ya gönderiliyormuş cuma günü onu yaptırıcam kan değeri için de sonuçtan sonra ilsç vs verecek sanırım daha önce bu testi yaptıran oldu mu korkmalı mıyım açıkcası endişeliyim biraz sonuç kötü çıkar diye.