İyi günler arkadaşlarım benim ocak 25 te düşük yaptım 5 haftalık tı kendi düştü kürtaj olmadan dün kan testi verdim beta düşüyor mu diye 2.56 mi ne öyle bişeye düşmüş adeti ne zaman olurum bilmiyorum korunmuyorum tekrar istiyoruz da Hamile kalmamışım diye düşüneyim mi arkadaşlar Hamile kalsaydım degerim yükselmez miydi acaba bu ay geçti mi artık sizce yoksa hala olabilir mi hamilelik bilgi verir misiniz