nida50 Merhaba hanımlar, 36.haftasında bebeği kanala yerleşen var mı? Kanala yerleşince ne kadar zaman sonra doğum oluyor takriben?
2cakir_annesi nida50 oglumda 34.haftadan beri kanaldaydi. 2 cm acikla ha dogdu ha dogacak her hafta hastanedeydik çünkü nisan denilen sey her tuvaket sonrasi gelmekteydi. En son 38.hafta da sanci ile gittim. Aksama doğru dogurdum. Yani belli olmuyor ne zaman gelcegi. Ha 1 gun sonra ha benim oglan gibi 4 hafta sonra 😊
Ihlamur nida50 ilk doğumumda 36 da kanala inmişti. Doktorum dinlen biraz 38den önce doğmasını istemiyorum dedi iki hafta çok ayakta kalmadım. 40+4 de doğdu 😂
Alps nida50 sorunuzun cevabını bilmiyorum, umarım bilen biri yazar. Üste çıksın diye yazdım. Bir de sorayım madem; bebeğin kanala indiği anlaşılıyor mu?
nida50 47mucizem siz 37.haftanın içindesiniz, henüz kanala inmemesi normal sanki? 🤗 ilk gebeliğim pek anlamıyorum ben 😅
nida50 Alps teşekkür ederim. Ben vajinaya giren keskin ağrılar ve adet gibi sancı sebebiyle doktora yazmıştım. Yerimden kaldıracak kuvvette bıçak giriyormuş gibi garip bir ağrıydı vajinadaki. Bir de tuvalete gittiğimde sanki bebek de gelecekmiş gibi hissediyorum.
nida50 2cakir_annesi yaa çok teşekkür ederim 😍 bana nasıl umut oldunuz anlatamam. Eşime hissettirmemeye çalışıyorum ama çok korktum dünden beri. Doktor kritik zamanı geçti, bir 10 gün daha kalsa daha iyi olur dedi. Sürekli tedirginim ya bir şey olursa diye. Allah herkese bebeklerine sağlıkla kavuşmak nasip etsin
nida50 Busevedat0120 dünden beri milyon tane yazı okudum 😅 anladıgım kadarıyla doğum başlayınca giren bebekler bile oluyormuş. Her an inebilir yani.
nida50 Ihlamur hay maşâllah 😍 doktorum da haftaya da gelebilir 40ı da bekleyebilir, istirahat et bol bol dedi. İnsan yine de korkuyor. Sizin durumunuz da içimi teskin etti, teşekkür ederim😅 umarım benim bebeğim de en azından 38e kadar bekler. 🤲🏻
nida50 ayseeerl13 doğum pozisyonu almış olması iyi bir şey. Kanala girmesi ile doğum pozisyonunda olması farklı şeyler sanırım.