AselinAnnesii Zeysamim hayırlı olsun canim allah anali babali etsin inşallah kuvezde kaldimi bebeginiz?
Zeysamim AselinAnnesii ilk bebeğim 9 gün küvözde yaşadı. 9. Gün hayatını kaybetti. 2 kilo doğmuştu. İkinci bebeğim hiç küvöze girmedi. 3 kilo olarak doğdu. Şuan 2 yaşında. Ben de 35 haftalık tekrar hamileyim.
-gyns- Betulozen RABBİM sabır versin inşâALLAH.. Hayırlı bir vakitte tekrar gebe kalmanızı nasip etsin❣..
Gbaslanbay Esraoztemir yok canım allaha şükür hiç bi sıkıntısı yok sadece yorgun dünyaya geldi çünkü ilk önce normal doğumu denedi doktorumuz olmayınca sezeryana döndük
Esraoztemir Gbaslanbay aman tek onla gecmis olsunn. Cok sevindim sizin icin. Bende 34+4 deyim . Kendi herseye hazirlamaha calisiyirum.