Beni isyerim ekimde ücretsiz izne çıkardı hamileyim diye.Bu Pazartesi günü çalışamaz raporu aldım iznim bitmisti.Ama bebeğim aceleci geldi bugünde doğumum var.Şuan doğum paramı alıp alamayacağım meçhul muhasebeci alamazsın diyor.Aynı durumda olan var mı ücretsiz izin olması etkiliyor mu son üç ayda.