Royem62 Esraa63 rabbim yüzünü güldürsün seni evladına kavuştursun canım benim inşallah bana da nasip olur çok sabırsızlanıyorum haftayakdar nasıl bekliycem
2prensesannesi1 Royem62 benmde adetime 3 gün vardı çıktı, belirtilerim vardı ama baş ağrısı baş dönmesi bulantı bide kan testi vermeden önce evde çamaşırsuyuyla yaptım internete göre pozitif ti sonra gittim kan verdim kanda betam 200 çıktı
Royem62 2prensesannesi1 resim yollaök istyrm sana nasıl yapıcam bilmiyorum bende yaptım çamaşır suyunu şimdi
Royem62 2prensesannesi1 [url=https://hizliresim.com/hHxiBc][img]https://i.hizliresim.com/hHxiBc.jpg[/img][/url]
2prensesannesi1 Royem62 küçük bi kaba çamaşırsuyu koydum Üstüne biraz idrar koydum köpürdü internete baktığım kadarıyla köpürünce pozitif miş Tabi bu ne kadar doğru bilemiyecem komşama söyledim böyle yaptım köpürdü diye kendiside yaptı onun köpürmedi komşumda bebek istiyordu olmadı
oglum0603 Royem62 bu kadar erken kan verme ben erken kan verdim değerim çok düşük çıktı sonra kimyasal gebeliğe döndü adet kanamasıyla atildi. Ikıncı gebeligimde sabrettim adet gecikmesini bekleyip öyle kan verdim. Inşallah güzel haberler alırsınız
Royem62 oglum0603 aminnnn canım dün başım çok ağrıyor su midem çok bulanıyor su gece acile gittim canım ondan kan testi yaptılar
Buket_1 Deletedmom10 yumurtlamanın üstünden bir 10 gün falan geçmesi gerekiyor diye biliyorum ama mesela şunu diyeyim sana önemli olan çocuğun tutunduğu gün ne zaman tutunduysa o zaman çıkar anında hcg yükseliyor zaten
Buket_1 Deletedmom10 ama benim erken öğrenme sebebim yerleşme kanamam oldu adetimede 10 gün vardı bence acele etme çünkü erken olunca insan bu sefer daha çok bekliyor ben erken öğrendim kaç haftadır kesemi görmeyi bekliyorum bence adetin geçsin öyle test yap daha güzel oluyor