2cakir_annesi 23 haftalık gebeyim ve gida sektöründe kasiyerlik yapmaktayim. Haftaya dr kontrolüm car. Rapor almak istesem verirler mi? Bu durumu yaşayan var mi yardımcı olursanix sevinirm.
cipiti 2cakir_annesi rapor versede maksimum on günlük veriyorlar hatta benim doktorum onuda vermemişti 😐😐 başka doktora gidiyorum şimdi 29.haftada rapor yazdı 10 gün sonra 10 gün daha uzattı artık çalışamaz raporu alacağım onu verecegim isyerine
Gundan 2cakir_annesi bende özel sektör çalışıyorum dokturum bir ay heyet raporu verdi sonra 20 gün falan verdi
2cakir_annesi cipiti isteğe bağlı verdiler degil mi? Çünkü herhangibir sorunum yok. Sadece cok fazla koku hassasiyeti yasamaya basladim.
cipiti 2cakir_annesi aslında isteğe bağli değil tansiyon problemim var doktorum istirahat etmen gerekiyor dedi o yüzden verdi