Mpltt Ben Azra, Mihrimah ve Yüsra ismini beğeniyorum. Baba ise Akşın, Aybike ve Meva. İkimizde birbirimizinkileri beğenmiyoruz😁 Sonumuz nolcak böyle bilmiyorum fikirlerinizi bekliyorum hadi bakalım😻
Mpltt Krizantem_ ilk tercihimdi. Ama şuan bi bataklığın içindeyim sanki çıkamıyorum 😂 keşke hep tek kalsaydı
Ebruakcetin Mpltt azra ve mihrimah güzel, sanki yusranin anlamı pek iyi değildi yanlışta hatırlıyor olabilirim,akşın biraz zorlama gibi aybike yerine aybüke daha hoş geliyor bana, meva da güzel hayırlısı olsun inşAllah 🙃
Didi6 Mpltt Aslında isim tarzlarınız birbirine benziyor 🤔 ortak bir isim çıkar bence Akşın’ı beğeniyorum ben bu arada. Anlamı da çok güzeldi hatırladığım kadarıyla 🥰