Guneyinannesi1 hamileysen yapılmaz kan pıhtılaşma tetsi hamile kalmadan önce yapılıyor eğer hamile değilsen genetik bölüme randevu al 182 den günün gelince git bir bebgimi kaybettim kan pıhtılaşma testi yapmak istyorum de günde 6 kişi ye test yapılıyormuş sabh randevu olanı al ogleden sonraya kalma bide aç olcaksin bir tüp kan verceksin o kadr .Bazı Dr gerek duymuyor ama ısrar ettir . Bari varsa birdaha acıyı yaşamazsın tedavini görürsün eğer geninde sorun yoksa da için rahat olur canım eğer ailende varsa mutlaka çıkıyor .