Kızlar pazartesi sezeryan Doğum olacam ama sancım var ve yalancı sancıya da benzemiyor dün ikindiden beri var biraz çok yol yürüdüm ondan olduğunu düşündüm geçer dedim ama geçmedi ara ara giriyo düzensiz ama sürekli devam ediyo yarın kontrolüm var sancı çıkarsa doktorum sizce doğumu yarına alır mı 🙄🙄🤔